Często zadawane pytania

Konto można złożyć przy kasie lub przez wcześniejszą rejestrację. Kliknij ikonkę moje konto w prawym, górnym rogu:
Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.
  • w trakcie realizacji – kompletujemy Twoje zmówienie
  • oczekuje na płatność
  • wysłane – paczka jest w drodze

Jest możliwość anulowania zmówienia. Anulowanie trzeba zgłosić przed wysyłką.

  • Przelew tradycyjny,
  • Przesyłka pobraniowa,
  • Przelewy24 – płatność szybkim przelewem lub kartą

Zaznaczając opcję podczas zamówienia Faktura. Faktura zostanie dołączona do paczki. Może być również wysłana mailem. Po wystawieniu paragonu, nie ma opcji zmiany na fakturę, chyba, że klient wcześniej podał numer nip, który ma być dodany na paragonie.

Produkty zamówione do 10 rano wysyłane są zazwyczaj w tym samym dniu roboczym.
Produkty na zamówienie mają określony czas realizacji przy wskazany przy produkcie.

  • Kurier DPD – następny dzień roboczy od daty wysyłki
  • InPost Paczkomaty – do 2 dni roboczych od daty wysyłki
  • Kurier 48 – do 3 dni roboczych od daty wysyłki
Przesyłki zamówione do godziny 10, po zaksięgowaniu wpłaty wysyłane są zazwyczaj tego samego lub maksymalnie 2 dnia, za wyjątkiem rzeczy oznaczonych “na zamówienie”. 
  • Kurier DPD przedpłata – 16,99 zł
  • InPost Paczkomaty – 11,99 zł
  • Kurier 48 Poczta Polska – 12,50 zł

Jest to uzależnione możliwościami przewoźnika. Każda paczka posiada numer listu przwozowego, który umożliwa śledzenie na portalach przewoźnika.

Tak, do większości europejskich krajów, po uprzednim zapytaniu mailowym, otrzymają Państwo wycenę do danego kraju.

Oczywiście, zapraszamy:
BohoLove
ul. Gołdapska 31
19-400 Olecko
tel. 791 502 138

Jeżeli produkt jest niewłaściwy, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Produkt zostanie wymieniony. Jeżeli uszkodzony w czasie transportu należy sporządzić protokół szkody. 

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni. Towar nie może być uszkodzony ani nosić znamion użytkowania. W przypadku zwrotu należy poinformować nas mailowo oraz przesłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy (do pobrania). Towar należy odesłać na własny koszt.

Sprawdź dokładnie spam. Jeżeli potwierdzenia nie ma w spamie skontaktuj się z nami telefonicznie 791 502 138 lub mailowo bohoshop2019@gmail.com  

Jeżeli płatność poprzez przelewy24 się nie powiodła, możesz wykonać przelew tradycyjny z numerem zamówienia oraz informacją o przelewie bohoshop2019@gmail.com

nr konta: PL 43 1020 4724 0000 3802 0137 6508

Boho Love Joanna Krupa
Gołdapska 31
19-400, Olecko

Wszystkie produkty posiadają certyfikat OEKO-TEX oraz Amfori BSCI. Dodatkowo produkty Calma House posiadają certyfikat Good Waeve. Certyfikaty te, potwierdzają, że produkty zostały wyprodukowane z poszanowaniem praw człowieka oraz, że przy produkcji nie pracowały dzieci.